Avatar billede carstone Praktikant
05. februar 2008 - 18:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lille configurations spm.

Hej
I min pc har jeg 2 sata diske
har vista ultimate, lige installeret. 64bit

http://lolwtf.dk/safetyremovehardware.jpg
har dette icon i systray og mine 2 diske popper op.
Hvorfor ? de skal bestemt ikke være plug and play halløj !
Hvad gør jeg ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. februar 2008 - 20:05 #1
Virker de?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. februar 2008 - 20:06 #2
Hvis ja, hvor ligger problemet?
Avatar billede carstone Praktikant
05. februar 2008 - 23:19 #3
ved sku ikke om de virker, ville være lidt dumt at trykke safety remove hardware på den disk mit windows kører evt :x
kan bare ikke forstå hvorfor mine 2 diske er i den Safety remove hardware kategori, de er begge interne, kunne forstå hvis jeg brugte noget usb harddisk..
Avatar billede carstone Praktikant
27. juli 2008 - 23:32 #4
well, siden jeg postede det her problem har jeg formateret (samme OS igen) og har ikke stødt på problemet.. så lukker her snart, hvis der ingen der har noget smart at sige til det endnu :)