Avatar billede blanken Praktikant
09. februar 2008 - 21:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Erstatning for D-Link DI-714P+

Hey eksperter

Min gamle far vil gerne have ny bærbar fra Dell og samtidig installere trådløs internet.

Vi selv har D-Link DI-714P+ og er ganske tilfreds. Men denne ses at være udgået fra markedet. Hvilken router erstatter denne?

Det skal være muligt at tilslutte printer og også andre bærbare. Ved ikke om det er standard, men der skal være firewall således at han kan have kode og selv give adgang til andre, hvis det bliver nødvendigt.

Ved ikke så meget om tingene og håber derfor at der sidder nogle med bedre viden og erfaring!

NB! Han har forbindelse via Dansk Bredbånd.
Avatar billede jc_d-link Praktikant
10. februar 2008 - 11:02 #1
DI-524UP eller DI-824VUP+

Husk at printeren skal understötte LPR protokollen.
Avatar billede blanken Praktikant
10. februar 2008 - 15:10 #2
Tak jc - smid et svar
Avatar billede jc_d-link Praktikant
10. februar 2008 - 15:12 #3
Ingen point tak.

Så du skal bare smide et svar til dig selv.
Avatar billede blanken Praktikant
10. februar 2008 - 15:18 #4
Hmm, vil nu gerne give dig dine velfortjente point.
Avatar billede blanken Praktikant
16. februar 2008 - 19:12 #5
Hvis du fortyder så giv melding.