Avatar billede limemedia Nybegynder
11. februar 2008 - 15:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Spaghetti koder

Der er mange af dem, selv paa dr.dk

Feed is invalid. No items found for field '1'. at BannerForUpdate.Service.CheckImportAndDeleteNode(XmlDocument UpdateFeed, XmlDocument UpdateBanner, XmlNode XmlChannelNodeInUpdateBanner, XmlNode XmlItemFound, String no) in C:\WWW\wwwroot\W14524\drdk\tools\BannerForUpdate\Service.asmx.cs:line 374 at BannerForUpdate.Service.GenerateUpdateBanner() in C:\WWW\wwwroot\W14524\drdk\tools\BannerForUpdate\Service.asmx.cs:line 59

Flot ! *host*
Avatar billede killer_bee Nybegynder
11. februar 2008 - 15:16 #1
nu siger du 'selv på dr.dk' som om dr.dk har nogesinde været et kvalitets stempel :D
Avatar billede powerpunk Nybegynder
11. februar 2008 - 15:22 #2
Huller i test, ja...

Men her er vel ikke noget der indikerer spaghetti-kode... ;-)http://en.wikipedia.org/wiki/Spaghetti_code
Avatar billede limemedia Nybegynder
11. februar 2008 - 15:30 #3
Udskrift af fejlbeskeder direkte paa siden er pr. default daarlig kode :) maaske ikke spaghetti, men saa elendig da ... (de har rettet det forresten)
Avatar billede blacktiger Nybegynder
11. februar 2008 - 17:06 #4
åh lad være. Jeg ved godt at dr.dk er ynglingsoffer i flamewars men så er problemet da heller ikke større. Klart der bør ikke være fejl på forsiden, men shit happens. og som du selv siger fik de oven i købet rettet det forholdsvis hurtigt.
Avatar billede limemedia Nybegynder
11. februar 2008 - 17:27 #5
Man bliver nemt skuffet over niveauet ... Ikke at jeg vil fremhaeve mig selv, men hold op jeg sender mange hjem efter foerste interview pga manglende kunnen. Savner nogen der tager deres arbejde (hobby) serioest