Avatar billede jne Nybegynder
11. februar 2008 - 22:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Programmør søges, til website med database

Hej eksperter...

Vi er netop startet med et projekt med opbygning af en internet service...

Vi mangler bare en programmør til at hjælpe os med at opbygge siden.

Vi har strukturen til siden, og ved hvilken funktioner vi skal bruge, men har desværre ikke den fornødne evne til at programmerer sådanne side.

Vi søger derfor en programmør der kan hjælpe os på vej med projektet, professionelt!

Håber dette vækker interesse!
Avatar billede snappi-v Nybegynder
11. februar 2008 - 23:03 #1
Hej jne,

Hvordan skal programmøren kontakte jer?
Avatar billede jne Nybegynder
11. februar 2008 - 23:17 #2
kontakt@webnemt.dk
Avatar billede jne Nybegynder
04. februar 2010 - 22:33 #3
Luk dette forum!