Avatar billede spademand Nybegynder
18. februar 2008 - 17:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mangler spørgsmål til et trivia spil

Hej

Undskyld placeringen af mit spørgsmål.

Jeg sidder og programerer i min fritid og har fået stykket en chat program sammen. For at gøre det lidt mere spændende har jeg udvidet det med små spil. Jeg vil gerne udvide den med et Trivia spil men dertil skal man jo have indtastet en hulans masse spørgsmål.

Der er jo mange quiz spil omkring på nettet som sikkert har en fil som jeg kan bruge med spørgsmål i.

Jeg har selv prøvet at google efter det men uden held
Er der nogen som er prof til at google eller ved hvor man kan finde sådan nogen ting ?

Mvh
Lars

På forhånd tak
Avatar billede spademand Nybegynder
20. februar 2008 - 09:03 #2
super !