Avatar billede stoorm Nybegynder
21. februar 2008 - 08:55 Der er 1 løsning

OSO projekt- datatekniker

Hej alle

Jeg er en 10. klasses elev og som i måske ved så skal alle 10. klasser lave en opgave om hvad de gerne vil være i fremtiden.

Jeg vil gerne være Datatekniker

jeg har nogle spg. om hvad en datatekniker laver der skal indgå i min opgave.

så jeg vil gerne have en datatekniker til til at besvare følgene spg.

1) Hvad kan en datatekniker f.eks komme ud for at skulle lave til daglig?

2) hvad er det sværeste ved at være datatekniker?

3) Kan en datatekniker lave andet end computere

4) arbejder du mest med hardware eller software

5) hvad kan du best lide at lave som data tekniker

6) syntes du der er gode fremtids muligheder i at være                    datatekniker?

ps. det er bare jeres personelige mening.

jeg vil gerne have jeres rigtige navn, men det er bare hvis io selv ønsker det.

i kan også sende det til min mail: mail@stoorm.dk

mange tak for hjælpen
Avatar billede stoorm Nybegynder
07. september 2008 - 19:07 #1
Lukker