Avatar billede kack Nybegynder
21. februar 2008 - 15:41 Der er 2 kommentarer

SAMSUNG SyncMaster 2232 skærm

Hej alle. Jeg har købt en SAMSUNG SyncMaster 2232 BW skærm. Jeg fik den med posten i går. Og den virkede perfekt da jeg satte den i mit DVI stik. Men her i dag får jeg så problemer med den.

Når jeg sætter opløsningen til 1360*768, fylder billedet ikke hele skærmen. Det underlige er at det gjorde det i går.
Og hvis jeg prøver en anden opløsning bliver billedet trukket rigtig meget?

Hvad kan jeg gøre for at få det til at fylde hele billedet igen?
21. februar 2008 - 15:48 #1
Lige en hurtig: Er der er slags [auto] knap på skærmen ?
Avatar billede kack Nybegynder
21. februar 2008 - 15:55 #2
Ja, men hvis jeg trykker på den står der bare "Auto Ajustment - Not avaible"