Avatar billede nheilbuth Nybegynder
26. februar 2008 - 13:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ændre i Stored Procedure

Jeg har oprettet en række stored procedures i den database jeg arbejder i på min SQL server (2005). Det går også fint nok, men hvis jeg vil rette i SP'en åbner den i query editoren og når jeg så skal gemme får jeg kun mulighed for at gemme i en .sql fil.
Hvordan får jeg den til at gemme tilbage i databasen?
Jeg kan løse problemet ved at slette SP'en og oprette en ny, men det er bare pokkers besværligt.
Avatar billede shy Nybegynder
26. februar 2008 - 13:49 #1
Du skal såmend bare trykke ![Execute] i Toolbaren, eller F5
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
26. februar 2008 - 14:37 #2
Hehe. DOH!

Jeg var lige begyndt at spekulere over hvorfor der stod "Alter procedure", hvor der plejer at stå "Create procedure"! :D

Tak for hjælpen!
Avatar billede a1a1 Novice
26. februar 2008 - 14:47 #3
;o)