Avatar billede zapzone Nybegynder
18. marts 2008 - 13:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Highlight af variable i Visual Studio

Hey Eksperter.

Findes der ikke et plugin til VS, som highlighter alle forekomster af f.eks. en variabel, hvis man blot markerer én af dem ? - Således man kan se alle de steder variablen bliver brugt i koden...

Eclipse har denne funktion, og jeg savner den hver eneste dag når jeg arbejder med Visual Studio.

Please sig det findes... :)
Avatar billede kalp Novice
18. marts 2008 - 15:02 #1
du kan højreklikke på en variable og vælge "find references" så kan du dobbeltklikke på de linjer den finder for at blive ført derhen i koden.
Avatar billede zapzone Nybegynder
18. marts 2008 - 19:52 #2
Det ved jeg. Men synes bedere om highlights.
Avatar billede zapzone Nybegynder
29. december 2008 - 00:19 #3
lukket