Avatar billede trophymanager Nybegynder
25. marts 2008 - 10:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Professionel mailserver konfigurering

Hej.

Vi har mange problemer med mails der bliver fanget af spammailfiltre. Vi søger derfor en der mod betaling er i stand til at konfigurere mailserver certifikater og andet så vores mails når frem i højere grad end tidligere.

Vi har egen mailserver på freebsd (sendmail).

Pt vil successkriterier for opgaven være at få google til at sige spf certifikatet er validt og ikke bare neutralt, samt at få one.com til at modtage en mail.

Vi kan også være interesserede i at betale andre for udsending af mails, de er dog meget individuelle - en unik per person.

Jeg kan kontaktes på soren@trophymanager.com

I må også gerne skrive hvis der er andre steder jeg kan få hjælp.
- Soren
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2008 - 23:04 #1
Hej Søren,
Jeg kan godt hjælpe. Du kan kontakte mig på ms@nordicmind.com
Avatar billede trophymanager Nybegynder
04. april 2008 - 11:39 #2
Jeg lukker - har fundet hjælpen.