Avatar billede engrob Nybegynder
18. juni 2001 - 22:58 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Disk spanning prog.

Jeg har brug for et program der kan dele filer op i mindre størrelser, så de kan være på en diskette. Det skal kunne dele hvilken som helst fil op, og WinZip kan ikke bruges. Desuden må programmet helst ikke fylder for meget, da jeg skal have det med diskette over på en anden computer.
Hvor kan jeg finde sådan et program?
Avatar billede kurtj Nybegynder
18. juni 2001 - 23:00 #1
Hvorfor kan winzip ikke bruges??
Avatar billede spectual Nybegynder
18. juni 2001 - 23:00 #2
hvis ikke andet, er det relativt nemt at lave.
Avatar billede spectual Nybegynder
18. juni 2001 - 23:02 #3
hvis der ikke skal være nogen fejlhåndtering vil jeg kunne lave det på et kvarter ca.
Avatar billede engrob Nybegynder
18. juni 2001 - 23:05 #4
kurtj>> Det er fordi når jeg vil add\'e filen til winzip, så åbner den alle filerne. Det er en .exe fil, med et eller andet installations-halløj i, så jeg kan heller ikke først åbne den med winzip også pakke/spanne det derfra.

spectual>> Er det så let? Det ville da være fint hvis du kunne lave et, men findes der ikke et på nettet i forvejen?
Avatar billede kurtj Nybegynder
18. juni 2001 - 23:08 #5
Du får vel også først mulighed for at diskspanne når du vælger at bruge A-drevet!!
Avatar billede spectual Nybegynder
18. juni 2001 - 23:09 #6
Garenteret. Men det er jo ligefør det er hurtige at lave det selv.

Ellers så kan du da bare rename filen, så den ikke hedder .exe.
Avatar billede engrob Nybegynder
18. juni 2001 - 23:12 #7
Ahh, fuck, det havde jeg ikke tænkt på. Smid lige et svar begge to, så får I lidt points. Det vil virker når jeg renamer den til exe igen bagefter ikke?
Avatar billede engrob Nybegynder
18. juni 2001 - 23:13 #8
Og der skulle stå:
Det vil også virke når jeg renamer den til exe igen bagefter ikke?
Avatar billede spectual Nybegynder
18. juni 2001 - 23:13 #9
javel ;)
Avatar billede spectual Nybegynder
18. juni 2001 - 23:14 #10
ja - det er jo bare et navn.
Avatar billede engrob Nybegynder
18. juni 2001 - 23:15 #11
Jep, okay.
Avatar billede kurtj Nybegynder
18. juni 2001 - 23:16 #12
Kig selv i hjælp filen (spanning)
Avatar billede engrob Nybegynder
18. juni 2001 - 23:18 #13
kurtj>> Og hvad?
Avatar billede kurtj Nybegynder
18. juni 2001 - 23:20 #14
Se hvordan!!
Avatar billede engrob Nybegynder
18. juni 2001 - 23:21 #15
Er ikke helt med. Jeg ved godt hvordan man spanner en fil. Tak for hjælpen!
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2001 - 17:02 #16
Split32 som ligger på min ftp er et glimrende program til at dele filer med ;o)