Avatar billede g0t Nybegynder
28. april 2008 - 14:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

www.g0t.dk/zamba

Lavede lige et hurtigt design til min nye side. Hvad synes i ?
Avatar billede g0t Nybegynder
28. april 2008 - 14:20 #1
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
28. april 2008 - 14:33 #2
Elsker de blomster i venstre side. De er rigtigt fede. Ellers dejligt stilrent, ikke så meget der. Men synes dog godt, at logoet kunne have en transparent baggrund. Det ville se federe ud ;) .
Avatar billede g0t Nybegynder
28. april 2008 - 14:39 #3
Logoet har også en transperent baggrund. Evt prøv at kør din browser ned i lille størrelse og se. Tak for ordene.
Avatar billede duddimai Nybegynder
18. maj 2008 - 16:58 #4
Virkelig flot og virkelig anderledes end hvad der ellers er derude. Jeg kan specielt godt lide den gule farve og at den går igen ved mouseover. Det er ikke noget man ser tit  på hjemmesider og det er utroligt sejt at du har turde bruge den farve. Men du har formået at gøre det flot og stilrent så jeg har ikke andet end ros. Virkelig flot design.
Avatar billede g0t Nybegynder
18. maj 2008 - 17:44 #5
Tak for de fine ord :) mange tak
Avatar billede tolderberg Nybegynder
29. maj 2008 - 23:24 #6
Uha det er fint

Jeg kunne måske godt tænke mig at menuen (sætligt "forside") var lidt mere markeret.
Det er ikke det link jeg bruger mest, men det går alligevel ud over det samlede indtryk.
Det er jo fordi mit browser vindue ikke er helt maksimeret, men hvis du vidste hvor mange menneskers browesere der ikke er maksimerede!!!
Hvad med at lave den div hvor ranken sidder i statisk en eller anden bredde i stedet for at arbejde med %?
Og jo bredere desto bedre - sejt lavet!

2 cents fra

/TB
Avatar billede g0t Nybegynder
30. maj 2008 - 00:10 #7
Tak for ordene

Har ikke tid til at lave det om nu, da jeg sidder i nogle projekter men kommer nok en dag. Det var egentligt også bare lige en hurtig idé jeg havde.