Avatar billede robertk Nybegynder
29. april 2008 - 13:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til køb a special 2.5 harddisk (denne er højere end normal)

Hej,

Som titlen siger har jeg købt en harddisk og der er INGEN returret :-( Jeg har desværre åbnet "pakken"

Denne disk: http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60014&prodid=154482

Det er sådan at jeg har købt en harddisk 2.5" som skulle smides i en lille harddisk case, men det gik op for mig at denne disk ikke er som så mange andre 2.5" diske.. den er højere ca. 3-4 mm og derfor ikke passer..

Er den nogen som har prøvet ligende, og er den en som kan guide mig til en kabinet som kan passe?... Hjææælp!

Mvh
Robert
Avatar billede robertk Nybegynder
29. april 2008 - 13:28 #1
Min titel er lidt misvisende - beklager!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
29. april 2008 - 14:12 #2
Titlen er misvisende.

Dit link er direkte til et sted hvor der står hvilken højde disken har!
Med mindre dette er forkert så er du på skideren og dit bedste bud er at købe en case den passer i.

2.5" harddiske kommer faktisk helt officielt i 2 højder!
Avatar billede robertk Nybegynder
29. april 2008 - 14:17 #3
Yeps jeg ved den er højere.. som man kan se på det link..

Men kender du en CASE som vil fungere med min disk?.. suuuuk!
(ved godt det er misvisende, men det var DET der var mig "10.000 kr" spørgsmål)
Avatar billede robertk Nybegynder
29. april 2008 - 14:28 #4
Beklager, jeg vrøvler så meget, og så på min fødselsdag ;-) håber det giver mening..

ALTSÅ jeg efterlyser hjælp til at finde en "case" til min 2.5" disk men som er "højere end normalt"?..

Mvh
Robert
Avatar billede robertk Nybegynder
29. april 2008 - 14:30 #5
I virkeligheden tror jeg det er bedst jeg lukker den her, og opretter en der giver mening!..
Avatar billede robertk Nybegynder
29. april 2008 - 14:38 #6