Avatar billede hanloven Mester
29. april 2008 - 19:06 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Canon Pixma IP4300

Hej.

Jeg har lidt problemer med min printer. Den lille sorte patron er pludselig holdt op med at fungere. Når jeg skriver en "dysetest" ud, får jeg et lidt sjovt mønster i feltet, fra den patron.

- Det er ikke decideret streger, som når dyserne er stoppede, men ligesom et område, hvor den bare ikke skriver. (Jeg kan sende et billede af det pr. mail evt.)

Har nogen oplevet noget lignende? Der er masser af blæk i patronen og jeg har prøvet at skifte den ud, da jeg tænkte at chippen måske kunne være defekt. - Men uden held.

Jeg overvejer om det kan ha med driveren at gøre?

Har nogen styr på hvordan jeg udskriver en selvtest på printeren. - En side, som skrives ud, uden at den er forbundet til pc'en. Mener det må være en taste-kombination på printeren, men kan ikke helt gennemskue hvilken.

Håber nogen kan hjælpe.

De bedste hilsner fra Kent.
Avatar billede smikkel Nybegynder
01. maj 2008 - 07:38 #1
Det kunne tyde på at du har et defekt printerhovde. Det har ikke noget med driven at gøre.
Mvh.Smikkel
Avatar billede hanloven Mester
18. maj 2008 - 13:37 #2
Jeg har købt en ny printer, da det faktisk ikke kunne betale sig at udskifte hovedet. Så kører jeg igen. Fandt aldrig ud af at udskrive en testside. Vil du smide et svar Smikkel? - Så deler vi pointene. Det må være fair. /Kent.
Avatar billede smikkel Nybegynder
18. maj 2008 - 15:52 #3
Du få et svar her