Avatar billede pilfinger Nybegynder
03. maj 2008 - 10:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Media player viser fejl 0xC00D11D2

Hej eksperter.

Jeg har fået mig et alvvorligt problem. Jeg har en xp maskine med sp2 og trend micro internet securety pro. tre harddisks hvor af den ene er lager og det virker også fint bortset fra en ting. har en mappe med små 4000 musik filer som jeg ikke kan flytte åbne afspille eller noget andet.

Den har kørt perfek i lang tid og har aldrig haft det her problem før. har stort set prøvet alt, formateret og forsøgt at overtage ejerskabet af mappen og det virker også fint nok men der er stadig samme fejl. har prøvet at skrivet mediaplayer både fra 11 til ver.9 så spørgsmålet er hvad gør jeg ved dette problem kan der gøre noget eller er mappen gået tabt.
Avatar billede pilfinger Nybegynder
03. maj 2008 - 10:17 #1
Rettet udgave.

Hej eksperter.

Jeg har fået mig et alvorligt problem. Jeg har en xp maskine med sp2 og trend micro internet securety pro. tre harddisks hvor af den ene er lager og det virker også fint bortset fra en ting. har en mappe med små 4000 musik filer som jeg ikke kan flytte åbne afspille eller noget andet. når man går længere ind under sikkehed for mappen står den til at være delt og det har jeg prøvet at ændre på så det kun er den som bruger som er loget på maskinen som kan bruge mappen Den har kørt perfek i lang tid og har aldrig haft det her problem før. har stort set prøvet alt, formateret og forsøgt at overtage ejerskabet af mappen og det virker også fint nok men der er stadig samme fejl. har prøvet at skifet mediaplayer både fra 11 til ver.9 så spørgsmålet er hvad gør jeg ved dette problem kan der gøre noget eller er mappen gået tabt. skal lige huske at sige at der ikke er noget internt netværk men køre med et cybercity modem og en trådløs router.
Avatar billede pilfinger Nybegynder
03. maj 2008 - 22:24 #2
hvis en log fil kan kaste lys over problemet så er der en her.

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 22:21:18, on 03-05-2008
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
H:\WINDOWS\System32\smss.exe
H:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
H:\WINDOWS\system32\services.exe
H:\WINDOWS\system32\lsass.exe
H:\WINDOWS\system32\svchost.exe
H:\WINDOWS\System32\svchost.exe
H:\WINDOWS\Explorer.EXE
H:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
H:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
H:\Program Files\Trend Micro\Internet Security\SfCtlCom.exe
H:\WINDOWS\System32\WLTRYSVC.EXE
H:\Program Files\Trend Micro\BM\TMBMSRV.exe
H:\WINDOWS\System32\bcmwltry.exe
H:\Program Files\Trend Micro\Internet Security\UfSeAgnt.exe
H:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
H:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
H:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
H:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqimzone.exe
H:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqSTE08.exe
H:\PROGRA~1\TRENDM~1\INTERN~1\TmPfw.exe
H:\Program Files\Trend Micro\Internet Security\TmProxy.exe
D:\setup filer\setup filer\hijackthis setup\HijackThis.exe

O4 - HKLM\..\Run: [UfSeAgnt.exe] "H:\Program Files\Trend Micro\Internet Security\UfSeAgnt.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] H:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] H:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = H:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: HP Photosmart Premier Fast Start.lnk = H:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqthb08.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - H:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - H:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {B7D07999-2ADB-4AEB-997E-F61CB7B2E2CD} (TSEasyInstallX Control) - http://www.trendsecure.com/easy_install/_activex/da/TSEasyInstallX.CAB
O21 - SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - H:\WINDOWS\system32\WPDShServiceObj.dll
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - H:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: Trend Micro Central Control Component (SfCtlCom) - Trend Micro Inc. - H:\Program Files\Trend Micro\Internet Security\SfCtlCom.exe
O23 - Service: Trend Micro Unauthorized Change Prevention Service (TMBMServer) - Unknown owner - H:\Program Files\Trend Micro\BM\TMBMSRV.exe" /service (file missing)
O23 - Service: Trend Micro Personal Firewall (TmPfw) - Trend Micro Inc. - H:\PROGRA~1\TRENDM~1\INTERN~1\TmPfw.exe
O23 - Service: Trend Micro Proxy Service (tmproxy) - Trend Micro Inc. - H:\Program Files\Trend Micro\Internet Security\TmProxy.exe
O23 - Service: WLTRYSVC - Unknown owner - H:\WINDOWS\System32\WLTRYSVC.EXE
Avatar billede pilfinger Nybegynder
03. maj 2008 - 22:38 #3
til den der hjælper mig med dette problem vil der være ekstra points. jeg fatter ikke hvad der er sket og ved slet ikke hvordan jeg skal løse det.
Det kan ikke passe at der ikke er et klogt hoved som kan sige hvad der kan være galt. :-)
Avatar billede pilfinger Nybegynder
03. maj 2008 - 23:43 #4
lukker og ændre spørgsmålet.