Avatar billede bonedevil Nybegynder
09. maj 2008 - 09:52 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kommer der ikke noget på youtube?

Hey derude.

Jeg sidder her og vil se et video clip på Youtube. men men men den stå bare og søger efter filmen, og så siger den er dette clip ikke findes mere? Og det har den ikke gjort før. Og det er alle film der ligger på youtube.

http://www.mizou.dk/Fejl/youtube.jpg

Hvad er der sket?

BoneDevil
Avatar billede darrich Novice
09. maj 2008 - 13:09 #1
prøv at slette dine youtube cookies som er lagret i
C:\Documents and Settings\<bruger>\Cookies

og prøv igen.
Avatar billede bonedevil Nybegynder
09. maj 2008 - 14:38 #2
Jeg har ikke nogen Cookies... ???
Avatar billede darrich Novice
09. maj 2008 - 18:45 #3
husk der er flere profil foldere.
all users
default user
og en folder pr. user der ud over.

Du skal ind i den profil du bruger.

Kigger du i all users eller default user, så er der ingen.
Avatar billede bonedevil Nybegynder
09. maj 2008 - 19:18 #4
Ja nu er det jo sådan at jeg bruger Administrator som user.. Og der er ikke noget der hedder Cookies..

Har også søgt efter.. men den finder ikke noget?
Avatar billede darrich Novice
10. maj 2008 - 18:14 #5
Der er cookies eller ville du ikke kunne bruge mange sites, men sikkert et eller andet special når det er administrator.

Du kan tage grovfilen og gøre det via Internet Explorer (hvis det er den du bruger), men så er det alle cookies.
Er det IE 7 så er det Funktioner -> slet browser data og så "slet cookies".
Avatar billede bonedevil Nybegynder
11. maj 2008 - 19:25 #6
Det virkede heller ikke.. :o(

Andre forslag?
Avatar billede darrich Novice
12. maj 2008 - 14:44 #7
Prøv lige at smide den nye flash player på din pc og prøv igen.
http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash
Avatar billede bonedevil Nybegynder
12. maj 2008 - 16:34 #8
Jep..

Men det virker heller ikke.. :o(
Avatar billede darrich Novice
12. maj 2008 - 20:58 #9
Bare for det er den samme vi kigger på.

http://www.youtube.com/watch?v=Pfs4Rd5f_IQ

Er det samme fejl ved denne?
Avatar billede darrich Novice
12. maj 2008 - 20:59 #10
Hvad for sikkerheds programmer kører du med?
Avatar billede bonedevil Nybegynder
12. maj 2008 - 22:54 #11
Jeps Der kommer ikke noget frem og den siger Den ikke findes Og så prøvet jeg den på min kæreste computer.. Og der kom det frem..

Jeg bruger avast. Og det gør min kæreste også, og hun har ikke nogen problmer. Jeg har heller ikke Firewall på.

Så jeg ved ikke rigtig hvad der er galt..
Avatar billede darrich Novice
13. maj 2008 - 09:56 #12
Kører i via samme router/forbindelse?
Er det samme browser version på de to pc'ere?
IE 7 ?

Vil anbefale du lægger en firewall på, da du ellers nemt kan få snavs ind.
Har selv fået et link her inde til gratis produkter http://www.spywarefri.dk/manualer/sikkerhedspakke.htm

Vil anbefale du renser pc'en via procedure herfra eksperten -> http://www.eksperten.dk/artikler/1123
Det kan være noget snavs som driller...
Avatar billede bonedevil Nybegynder
12. juli 2008 - 00:02 #13
Der var ikke noget der virker..
Lukker og slukker
Avatar billede bonedevil Nybegynder
12. juli 2008 - 00:03 #14
Luk