Avatar billede mal_t Nybegynder
19. maj 2008 - 21:09 Der er 8 kommentarer

Hvilken skrifttype

http://www.kingmagazine.se/upload/bildhanterare/34804/behnaz-stor__b375m.jpg

Hvilken skrifttype er der her tale om?

Tak.

200 point til en skrifttype der matcher.
Avatar billede olebole Juniormester
19. maj 2008 - 21:29 #1
<ole>

Tjahh ... hvis makeup artisten hedder Ib, kunne vi jo kalde den for Ibber Chancery. Skal du finde en tilsvarende skrift, skal du nok have fat i makeup artisten  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede mal_t Nybegynder
19. maj 2008 - 21:41 #2
Jeg forstår ikke din ironi.
Jeg er interesseret i et navn på en skrifttype der matcher typen brugt på tatoveringen, og håbede på at få hjælp fra en venlig og behjælpelig bruger.
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2008 - 21:51 #3
Den skrifttype findes ikke, tror det er en freehand...
Avatar billede mal_t Nybegynder
19. maj 2008 - 22:39 #4
Og man kan ikke finde noget der bare minder om den håndskrift, du siger det er?
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2008 - 00:32 #5
tager man et snit af tatooen og prøver med "what the font" så får man ikke nogen muligheder.

http://www.myfonts.com/WhatTheFont/
Avatar billede olebole Juniormester
20. maj 2008 - 00:36 #6
Der findes i millioner af håndskrift fonts 'derude'. Måske du kan finde en, der kan bruges, men det er lettere at finde en nål i en høstak.

I øvrigt føler jeg mig dejlig tryg ved at erfare, at humørpolitiets indsatsgruppe stadig afpatruljerer Eksperten  =)
Avatar billede mal_t Nybegynder
20. maj 2008 - 12:02 #7
Til tjeneste. Jeg havde håbet på et hurtigt bud, for jeg er virkelig i panik her.
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2008 - 14:13 #8
Prøv lige at kigge på de her handwriting fonte, måske du kan bruge en af dem.

http://www.myfonts.com/browse/keyword/handwriting/