Avatar billede sascha Nybegynder
30. maj 2008 - 18:23 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

_oembp hvad er det

Fandt ovenstående partion på min com. Hvordan kommer jeg i kontakt med denne ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. maj 2008 - 20:25 #1
Det lyder som om det er en pc fra en mærkevare producent?
Acer, fujitsu siemens, hp eller...?
Avatar billede sascha Nybegynder
30. maj 2008 - 22:46 #2
det er en oem licens
Avatar billede sascha Nybegynder
30. maj 2008 - 22:46 #3
Packard Bell
Avatar billede sascha Nybegynder
30. maj 2008 - 22:47 #4
men hvordan kommer jeg i kontakt med den partion ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. maj 2008 - 23:10 #5
dET ER DER DIN RECOVERY LIGGER, SÅ DEN SKAL DU IKKE PILLE VED.
Avatar billede sascha Nybegynder
31. maj 2008 - 09:10 #6
det forstår jeg godt men i tilfælde af at jeg skal lave en ny installation, skal jeg vel bruge den ?
Avatar billede halifax Nybegynder
01. juni 2008 - 01:33 #7
john_stigers - har du modtaget mail fra mig på din gmail? Har du ingen råd er det ok, men gider du lige skrive det tilbage?

sascha - sorry til dig, at jeg bruger dit spørgsmål til at spørge john om noget. Undskyld ulejligheden.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juni 2008 - 12:04 #8
halifax hvornår har du sendt den?
Prøv jstigers(@)gmail.com. Husk at slette ()
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juni 2008 - 12:11 #9
hov sascha - glemte at svare dig ;)

Det plejer at være en tast du skal trykke på i opstarten - F10 eller en anden F** tast...
Avatar billede sascha Nybegynder
01. juni 2008 - 13:02 #10
halifax og fohn stigers i må klare jeres mellemværende et andet sted. Synes det er lidt fornedrende at se på
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juni 2008 - 15:30 #11
Hvad skete der lige der...???
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juni 2008 - 15:31 #12
Husk at skrive hvad løsningen/svaret var.
Avatar billede sascha Nybegynder
01. juni 2008 - 17:10 #13
Når jeg stiller et spørgsmål herinde og samtidig stiller nogle point i udsigt for et svar, så er det et svar eller anden input jeg skal ha' og ikke overvære privat chat. Det kan man gøre i andre fora
Avatar billede sascha Nybegynder
01. juni 2008 - 17:11 #14
Jeg ved ikke hvad løsningen/svaret er men det må jeg søge andetsteds
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juni 2008 - 17:34 #15
Ja du må undskylde for 2 kommentarer... men jeg skrev til dig 7 minutter senere....

Kommentar: john_stigers
01/06-2008 12:11:14 hov sascha - glemte at svare dig ;)

Det plejer at være en tast du skal trykke på i opstarten - F10 eller en anden F** tast...
Avatar billede sascha Nybegynder
01. juni 2008 - 19:57 #16
Når jeg stiller et spørgsmål herinde og samtidig stiller nogle point i udsigt for et svar, så er det et svar eller anden input jeg skal ha' og ikke overvære privat chat. Det kan man gøre i andre fora
Avatar billede sascha Nybegynder
01. juni 2008 - 19:58 #17
hvad var det du ikke lige forstod ?
Avatar billede smitten1 Nybegynder
01. juni 2008 - 20:07 #18
Er det ikke lige i overkanten? Du betaler jo ikke ligefrem penge for at stille spørgsmål herinde
Avatar billede thesheriff Nybegynder
01. juni 2008 - 20:12 #19
Ja, jeg synes godt nok også folk er ude med riven for tiden...
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juni 2008 - 20:38 #20
LOL nu....

sascha - tag dig sammen. Jeg gav dig et muligt forslag til hvordan du kunne komme i kontakt til din recovery partition, og så bliver du sur over for mange kommentarer EFTER forslaget er stillet?
Avatar billede sascha Nybegynder
01. juni 2008 - 21:06 #21
TAG DIG SAMMEN hvad snakker du om. At du vælger at bruge et spørgsmål til at chatte privat med andre. Nej du sku tage dig sammen
Avatar billede thesheriff Nybegynder
01. juni 2008 - 21:12 #22
Rolig nu.

Der blev lagt 2 kommentarer - ovenikøbet med en pæn undskyldning - det er vel ikke ligefrem en chat?
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juni 2008 - 22:09 #23
Så opret dog spørgsmålet påny!
Men jeg har krav på at få feedback på mit forslag...
Avatar billede thesheriff Nybegynder
02. juni 2008 - 16:25 #24
Der er point/feedback til dig her, John:

http://www.eksperten.dk/spm/833590
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2008 - 20:01 #25
Tak for info :)