30. maj 2008 - 21:52Der er
27 kommentarer og 1 løsning
Hjælp til opsætning af "Linksys WAP54G"
Hejsa.
Jeg har lige fået en Linksys WAP54G, men kan ikke rigtig finde ud af at sætte den op.
Jeg har sat den til, så alt lyser, og smidt cd'en i. Men jeg bliver ved med at få denne meddelse, når jeg vil installere via cd'en der er med. "Network card error".
Jeg er lidt af en kegle til det her, så en lille walktrough ville være rar. :)
Prøvede lige at genstarte computeren, og nu kommer programmet med denne besked "Intel Proset Wireless sotware kunne ikke detektere en understøttet trådløs adapter. Installer en understøttet adapter".
Har selv døjert UFATTELIGT med trådløst i en Zepto maskine. Det tog flere måneder inden den kom op at køre. Med samme netkort som det i din. På min var det driveren der ikke var rigtig, selvom den kom fra Zepto og jeg hentede den nyeste på deres ftp. Det virker ikke. På min gik det også ud over Bluetooth. Jeg installerede XP helt forfra og opdatede alt med driveragent.com så spiller det. Opgiv Zepto support.
"Opgiv Zepto support." ???????????? jeg har kun gode erfaringer med zepto's support
prøv lige at åbne enhedshåndtering ( start --> kør --> devmgmt.msc ) find dit trådløse kort, h.klik og vælg fjern. genstart nu maskinen og se om ikke det hjælper (den burde selv installere driveren når den starter, hvis ikke så gør det selv)
Zepto support er såmen meget flinke og hjælpsomme. Men de kunne ikke lure den fejl med netkortet. Selvom de havde den til reperation flere gange. Jeg købte den med Windows og forudsatte således det virkede. De testede med en anden harddist end min, så er det klart de aldrig finder fejlen. De ville IKKE høre tale om maskinne fejlede, men jeg fik alverdens snak om at min internet forbindelse fejlede osv. Det selvom jeg havde min gamle bærbatre stående lige ved siden af, og her virkede alt, men nej, Zepto fejler IKKE. De ville ikke tage maskinen retur eller udbetale godtgørelse. Men fred med det, for mit vedkommende tog det næsten 3 måneder, med deres hjælp, at få en maskine der virker. Eller rettere, uden deres hjælp. De ville jo ikke teste harddisken, så det virkede først da jeg selv installerede Windows og hentede driverne, IKKE på Zepto, men på driveragent.
Jeg ville overveje at sende den retur inden for returretten n(14 dage), hvis ikke det hjælper at geninstallere og hente driverne et andet sted. Ellers riskere du at sidde med en maskien de ikke kan finde dne fejl og til sidst ender med at opkræve dig penge i fejlfinding for. Fordi de ikke tester med din harddisk og IKKE vil det.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.