Avatar billede mac10 Nybegynder
09. juni 2008 - 14:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hurtig web server til web shop?

Hej

Vi har fået oprettet en web shop som kører alt for langsomt på one.com's server. Det vidste vi godt til at starte med, men det var blot mens vi testede.

Vi ønsker nu at få en god og solid server der kan klare trafik og er stabil. Stabilitet er i fokus fremfor prisen.

Er der nogen der har nogle gode erfaringer med gode server de kan anbefale?

På forhånd tak.
Avatar billede nickti92 Nybegynder
09. juni 2008 - 14:36 #1
Kan anbefale dig og kigge på www.firebee.dk de tilbyder nogle dedikerede server til fornuftige priser. Det gør jo ikke noget man spare lidt selvom det virker. :) Jeg har selv en dedikeret server der hvor jeg køre nogle sider for et par kunder, og ved bla. at friis-co.dk samt jobselect.dk køre på en dedikeret server der også. Så kvaliteten fejler ingen ting.

-Martin
Avatar billede keysersoze Guru
09. juni 2008 - 14:55 #2
www.netsite.dk, wannafind.dk og dandomain.dk hører til blandt de bedre i hvert fald hvis vi taler webhotel - men jeg ved ikke om det er det eller en dedikeret server du søger.
Avatar billede cybermike Nybegynder
11. juni 2008 - 20:15 #3
Vi kan tilbyde at lave det hele for dig? Flytningen, overførslen, opsætning af servere osv.
Hiv fat i mig på 70 220 627, el. mail@mc-solutions.dk
Avatar billede keysersoze Guru
08. september 2008 - 10:26 #4
lukketid?