Avatar billede tolderberg Nybegynder
09. juni 2008 - 18:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bedste Forum site til billedgalleri?

Hej

Vi er nogle stykker der gerne vil have et billedgalleri op at stå, hvor et antal brugere skal kunne se billeder fra fester og lignede.
Vi har set at der findes en masse forskellige forumagtige skabeloner på nettet, men hvilket vil egne sig bedst til vores behov?
Det skal være let at sætte op, og det skal være let at se oversigten over billederne. Fokus skal i det hele taget være på billederne, og ikke på artikler, nyheder og den slags.
Hvilket et vil I anbefale?

På forhånd tak for jeres svar.

/TB
09. juni 2008 - 19:03 #2
Avatar billede tolderberg Nybegynder
13. juni 2008 - 10:56 #3
Hej igen,

Ja, der var en del løse ender. Tak for at I gjorde mig opmærksom på det;-)

Jeg leger lidt med Picasa - det ser spændende ud
Drop et svar så er der point, karise larry

/TB
13. juni 2008 - 11:06 #4
Ping...
(Det var et [svar]...)