Avatar billede tas1903 Nybegynder
12. juni 2008 - 21:30 Der er 4 kommentarer

Wireless virker ikke mere

Hej alle derude :)

Jeg køre i øjeblikket med 2 bærebar, og 1 alm pc, dog alle på trådløs, og alle med xp.

Problemet ligger i, at jeg gerne vil bruge computer nr 4, og vil også gerne ha den på trådløs.

Jeg købte wireless usbstik(lebel1) til den, men det resulterede i at alt mit trådløs forsvandt:(

Alt mit sikkerhed forsvandt på den, og jeg måtte geninstallere det hele forfra.

Jeg kan nu godt finde mig selv, enda koble på, men der er bare ikke noget net!

Jeg køre med TDC, men regner ikke at det har noget med dem at gøre, og køre med netopia, og Linksys Wrt54gl v1.1.

Håber det er informationer nok, og håber der er en hjælpende hånd ;)

På forhånd mange tak
Avatar billede kenp Novice
14. juni 2008 - 11:59 #1
Avatar billede kenp Novice
14. juni 2008 - 12:00 #2
Der skriver du jo at det virker? så hvad er problemet.
Avatar billede aners Nybegynder
16. juni 2008 - 20:03 #3
kenp: haha good one, problemet er vel, at han spilder folks tid ;)
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2008 - 11:53 #4
Hej. Hvis du ikke har fundet ud af problemet, jeg har forstået det sådan, at du ikke kunne få trådløs forbindelse til nettet, på din bærbare, så prøv at trykke på to taster samtidig, hvis de taster er på dit tastatur, de taster er: fn og f2, jeg kunne nemlig heller ikke oprette forbindelse, men så fik jeg den fidus af en anden, og det hjalp.Jeg kører med vista. Venligst Svend Aage