Avatar billede wackey Nybegynder
26. juni 2008 - 07:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Skærm to skærm

Jeg søger et program der kan får det skærm billede jeg har på min bærbar til at vise sig på en anden computer?

sådan folk kan se det jeg laver på min computer.

det skal bare fungere på et lokalt netwærk.

findes sådan noget?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juni 2008 - 08:01 #1
Det findes ja.
Kan huske jeg engang var på skole (det var noget IT halløj vi lærte...) og der kunne læreren slå vores skærme fra og vise os hans skærmbillede - hvad det hed aner jeg deesværre ikke...

(Ikke meget hjælp i know ;))
Avatar billede wackey Nybegynder
26. juni 2008 - 08:16 #2
lige præcis sådan et program der..

hehe, nej måske ikke den bedste hjælp, men ved det findes nu :D har prøvet at google, men det giver ikke rigtig noget.. får alt mulig andet end jeg ønsker.. :S
Avatar billede lundorff-net Nybegynder
26. juni 2008 - 08:24 #3
Der findes et program der hedder "Netop" det kan det du søger :-)
26. juni 2008 - 08:26 #4
Det som <john_stigers> har 'oplevet' er sansynligvis noget Hardware halløj; er nok ikke det du søger...

http://www.dameware.com/ ? (Men der skal "de andre" starte Dameware programmet og connecte til din PC) ...
26. juni 2008 - 08:27 #5
... eller tilsvarende med http://www.netop.com/downloads

Jeg bruger begge programmer meget i arbejdsøjemed...
Avatar billede wackey Nybegynder
26. juni 2008 - 09:49 #6
Konge.. det der NetOp Instruct er lige ham jeg skal bruge.. Takker..

Send lige et svar afsted
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juni 2008 - 10:42 #7
Jep - det var det jeg kunne huske ;)
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
27. juni 2008 - 12:27 #8
Kan du ikke bare bruge et fjernstyringsprogram?

Jeg kan anbefale www.teamviewer.com