Avatar billede sazon Nybegynder
26. juni 2008 - 17:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Entourage problemer med exchange server

"Quit and restart Entourage. If this problem continues you might need to verify and rebuild the Entourage database."

Det underlige er at den kun skriver ovenstående med ét specielt exchange account, alle andre virker fint - er der en måde jeg kan slette alt hvad programmet husker om dette account?
Avatar billede cool-it Nybegynder
26. august 2008 - 13:47 #1
Jeg kender ikke Entourage, men til Outlook kan man slå et lille flueben fra i noget der hedder "Brug Cachelagret Exchange-tilstand"
Findes dette i Entourage.

Ja det var blot et skud i tågen, fra mig!
Avatar billede sazon Nybegynder
10. november 2008 - 14:39 #2
Efter at have talt med Microsofts tyske, Apple afdeling fik vi det til at virke.