Avatar billede fez0 Nybegynder
06. juli 2008 - 20:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Webshop med dankort betaling

dav!

Sådan en webshop m. dankort betaling og div.

Er det noget man skal få lavet hvergang?

Eller kan man downloade eller købe noget færdiglavet?

mvh
Avatar billede agermose Nybegynder
06. juli 2008 - 20:54 #1
massere af færdig systemer du selv kan downloade og installere. Feks. Joomla/CMS med Virtumart butikssystemet.

.net: DNN CMS med shopsystemet catalookstore

Hilsen
Jan Agermose
Avatar billede keysersoze Guru
06. juli 2008 - 21:15 #2
dandomain, wannafind og goldenplanet har færdige shop - og du kan også selv sætte fx oscommerce op.
Avatar billede fez0 Nybegynder
07. juli 2008 - 21:58 #3
Hej igen

tak for jeres svar.

Jeg går ud fra at man skal have meget forstand på de forskellige systemer?

Jeg designer nemlig mest, så jeg tænkte om det egentlig bare var sådan lige til?
Avatar billede fez0 Nybegynder
07. juli 2008 - 22:02 #4
stødte ind i denne her. ser da simpelt og ok ud?
http://www.surftown.dk/default.aspx?docid=f05f5327-2654-4866-a744-538c788065b5

Men så tænkte jeg på noget andet - Kan der ikke fås webshops uden mdr. gebyrer?

mvh
Avatar billede keysersoze Guru
07. juli 2008 - 22:31 #5
hvis webshoppen er hosted af en udbyder, fx surftown som du selv henviser til eller de tre jeg har henvist til, så skal du betale - det fungerer på præcis samme måde som hvis du vil leje en hvilen som helst anden genstand.

Vil du slippe for gebyrer skal du hen og selv sætte oscommerce eller en anden open source shop op - det eneste det koster er udgifter til en webhotel. De fleste har en udmærket vejledning til hvordan de skal sættes op men det kræver selvfølgelig lidt teknisk snilde trods alt.

Hvis der ikke er penge overhovedet til fx at leje en webshop eller ofre lidt på at få sat noget op hvis man ikke selv har teknikken til det så er det måske et lidt usikkert grundlag at starte en webshop på.
Avatar billede agermose Nybegynder
08. juli 2008 - 10:13 #6
nå, ja, jooo, altså webhotellet skal jo betales, men typisk er der jo også en afgift til den gateway man vil bruge, samt til PBS. Det har I sikkert med i baghovedet, men bare lige for at præcisere det :-)
Avatar billede blach Nybegynder
19. juli 2008 - 00:13 #7
Som keysersoze nævner, er der standard shops og de er ret nemme at sætte op.
Wannafind har lige lanceret et splinter-nyt webshop produkt - det skulle du tage at prøve! Det hedder HostedShop og det er gratis at prøve en fuld demo i 30 dage.
Læs mere her:
http://www.wannafind.dk/shopsystem.htm
Demo:
http://www.wannafind.dk/webshop-demo.htm
Avatar billede keysersoze Guru
08. september 2008 - 10:37 #8
lukketid?