Avatar billede mummikiks Nybegynder
08. juli 2008 - 00:54 Der er 7 kommentarer

Simpel gæstebog

Hej Experter.

Jeg har været inde på en række scipts-sites, men der er godtnok mange gæstebøger at vælge imellem, som er udarbejdet i php. Jeg skriver derfor dette indlæg og håber på at nogen af jer har et lille simpelt script liggende der fungerer godt.

Jeg synes faktisk travellogs er flot og enkelt. Kan godt lide det at skrive et indlæg ligger på seperat side..

http://www.travellog.dk/bechsorensen/usatur2008/comment:type=G:ref_id=11440

Jeg håber nogle af jer har et script til at ligge som indeholder samme funktion eller hvor der er mulighed for simpel tilretning.

Ser frem til at høre fra jer.
Avatar billede kjeldsted Novice
08. juli 2008 - 11:10 #1
Hvad er det helt præcist du skal have hjælp til?

Vil du have en til at lave designet, skal du nok lave opslag under Opgaver=>Grafiske opgave.

Er det hele PHP systemet du vil have en til at lave skal du nok ind under Opgaver=>Programmerings Opgaver=>PHP.

Og ønsker du hjælp til at udvikle din gæstebog der skaber problemer (funktions messigt) bliver du nok nødt til at beskrive hvilken funktion du mangler hjælp til.
Avatar billede mummikiks Nybegynder
08. juli 2008 - 12:06 #2
Hmm..måske har jeg placeret det forkert...Jeg ledte egentlig bare efter nogen der havde en php-baseret gæstebog til at ligge som script som de havde været glade for. Jeg har kigget på forskellige scriptsider, men der er mange forskellige...Jeg bør nok ligge den under programmeringsopgaver..
Avatar billede kjeldsted Novice
09. juli 2008 - 12:02 #3
Det lyder mere rimeligt at den skal ligger under opgaver. Her skriver folk nemlig hvis de har et problem med en eksisterende kode de skal have hjælp til.

Og hvis du kender bare lidt til PHP vil jeg da råde dig til selv at bygge koden ;-)
Avatar billede kjeldsted Novice
11. maj 2011 - 11:26 #4
Bare lige for at samle op.
Er problemet løst? Og i så fald bør tråden lukkes.
Avatar billede ksno04 Nybegynder
15. maj 2011 - 09:51 #5
Hej

Jeps... jeg lavede noget selv :-) Tak for hjælpen.. Smid et svar og du får pointene :-)
Avatar billede kjeldsted Novice
15. maj 2011 - 09:57 #6
Har ikke hjulpet med noget. Så behold du bare dine points :)
Avatar billede ksno04 Nybegynder
15. maj 2011 - 10:48 #7
Ok jeg takker igen.