Avatar billede brianmilan Juniormester
11. juli 2008 - 13:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke vise batteri-ikonet i nederste højrehjørne.

Hej,

Jeg har et lille spørgsmål, jeg kan ikke få vist det lille batteri-ikon nede i proceslinien.
Når jeg højreklikker på proceslinien og vælger "Egenskaber" og derefter fanebladet "Meddelelsesområde" så er afkrydsningsfeltet "Strømstyring" deaktiveret. Ved I hvad det kan være?

Hilsen Brian
Avatar billede perhol Seniormester
11. juli 2008 - 20:54 #1
Har oplevet det med lyd-ikonet. Fixer det ved at finde explorer.exe i joblisten (tryk ctrl+alt+del) og afslutte processen. Stadig i joblisten vælger du menuen Filer og vælger punktet Nyt job (kør...) og her skriver du explorer.exe og trykker Ok. Så starter explorer.exe igen og forhåbentlig er enten dit batteri-ikon eller dit afkrydsningsfelt for Strømstyring tilbage igen.
Avatar billede Poulrisskov Juniormester
13. november 2009 - 15:36 #2
Hej vi har haft samme problem - men har fundet ud af, at der er byttet om på strømstyring og netværk i fanebladet "meddelsesområdet". Så du skal sætte flueben i netværk for at få strømstyringsikonet frem - og visa versa.
Håber det også virker hos dig.