Avatar billede leif Seniormester
16. juli 2008 - 21:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Loginscript fra Windows XP virker ikke i Vista

Hej,

Jeg har et loginscript (VBS) som virker fint i XP, men ikke i Vista.

Jeg bruger primært koder fra: http://www.computerperformance.co.uk/Logon/LogonScript_Printer_Method.htm

Men der kommer hverken printer eller netværksdrev ind på maskinen samt at de 2 medarbejdere som har Vista skal trykke "Installer Driver" for hver printer vi har i ADet hver gang du logger på.

Er der nogen som kender til problemstillingen og kender en løsning ? Jeg som er Domain Administrator skal ikke acceptere det hver gang.

Jeg håber der er en som har en løsning

/Leif
Avatar billede erp Nybegynder
18. juli 2008 - 22:16 #1
Det skyldes Vistas nye sikkerhedssystem (UAC)
Prøv om ikke dette link kan hjælpe dig
http://www.howtofixcomputers.com/forums/windows-vista/logon-script-vbscript-9579.html
Avatar billede leif Seniormester
03. august 2008 - 13:27 #2
Jeg har ikke fået testet endnu, men smid et svar.
Avatar billede erp Nybegynder
03. august 2008 - 22:51 #3
Brug du bare dine point hvis du igen får brug for det :)
Held og lykke.
Avatar billede leif Seniormester
09. august 2008 - 18:49 #4
Jeg snupper dem så selv