Avatar billede freeman111 Nybegynder
23. juli 2008 - 20:38 Der er 1 kommentar

Fuldt adgang over alle mine mapper i windows?

Jeg har lidt af et problem jeg ville gerne ind og ændre noget i windows mappen mere præcist Microsoft.NET da den er i udu ville jeg slette den og geninstalere den. Eneste grund til dette er at jeg ikke kan se Microsoft.NET i programmer under kontrolpanel.

Nu til mit spørgesmål hvordan kommer jeg nemest af med Microsoft.NET og hvordan får jeg "fuld" kontrol over min egen pc :S

Har Windows vista 32bit Corporation
Avatar billede jacx Nybegynder
23. juli 2008 - 20:44 #1
hvad gør din .net ?

for at få vist skjulte mapper skal du trykke på Computer, gå i C:/ drevet, trykke på ALT, så der kommer en bjælke frem foroven... Vælge funktioner, og derefter mappeindstillinger, vælg fanebladet der hedder Vis.. Ca. 10. øverste felt der hedder vis skjulte mapper of filer sætter du hak i, og vælger anvend, så skulle du kunne se alle de skjulte ting.

MVH
Jacx