Avatar billede preben123 Nybegynder
17. august 2008 - 15:54 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

gruppepolitikklient bliver ikke logget på

Ved logon på venindes computer når jeg ved opstart kun til login. Uanset hvad jeg gør svare den "tjenesten gruppepolitikklient blev ikke logget på adgang nægtet" Jeg har prøvet F8 og forskellige systemgendannelsestidspunkter men uden held. Nogle gode råd?
Avatar billede j3ppah Novice
18. august 2008 - 09:19 #1
kan du ikke lige prøve at starte op i fejlsikret tilstand ?
og eventuelt lave en vista rep, med vista cd'en
Avatar billede j3ppah Novice
18. august 2008 - 09:20 #2
hvis du kommer ind i fejlsikret, så prøv at checke i event manageren, hvad den siger.
Avatar billede preben123 Nybegynder
18. august 2008 - 15:38 #3
Jeg har desvære ingen vista cd´er, og der heller ingen backup.
I fejlsikret tilstand vender den tilbage til log on skærm.
Avatar billede j3ppah Novice
18. august 2008 - 15:43 #4
hmm, så står du med et problem... du kunne eventuelt tage harddisken ud og sætte den til en "ekstern box" og få filerne redet, hvorefter du kan formatere computeren... det skulle vel aldrig være en ulovlig version af vista siden du ikke har cd'en ;)?...
i så tilfælge vil jeg opfordre dig til at prøve at få fat i en cd, og kører rep værktøjet der ligger ligger der på... (husk der er forskel mellem 32 og 64 bit verison, så det skal passe til det der er installeret på computeren)...
Avatar billede preben123 Nybegynder
18. august 2008 - 17:03 #5
Nej, den er ikke ulovlig. Hun har skam licensen, men som alle andre computere følger der ingen cd eller backup med. Det skal man selv lave, og det har hun ikke gjort.
Avatar billede osigaard Nybegynder
18. august 2008 - 20:35 #6
Hvads er det for en computer ? ? ?

Fabrikat ?, Model navn ?, Model nr. ?

et eks. (Acer, Aspire, 5103WLMI)
Avatar billede preben123 Nybegynder
18. august 2008 - 21:54 #7
Det er en Acer Aspire 3050 model nr. zr3 med windows vista home premium oemact.
På min egen pc har jeg et recovery drev som jeg kan aktivere med f11 hvis nødvendigt, er det muligt hendes pc har et recovery drev som kan aktiveres på en lignende måde?
(har prøvet lidt forskelligt)
Ellers har jeg tænkt på UBCD fra www.ultimatebootcd.com
Dur noget af dette?
Avatar billede preben123 Nybegynder
18. august 2008 - 23:20 #8
To start the recovery process:
1 Restart the system.
2 While the Acer logo is showing, press <Alt> + <F10> at the same time to
enter the recovery process.
3 Refer to the onscreen instructions to perform system recovery.

Jeg blev sporet ind på det ved hjælp af din kommentar osigaard, venligst lig et svar
tak for hjælpen :-)
Avatar billede osigaard Nybegynder
18. august 2008 - 23:47 #9
Svaret er så her :-)
Avatar billede osigaard Nybegynder
19. august 2008 - 00:03 #10
preben123
Overtal "Dame-mennesket" til at investere i nogle CD og DVD skiver og få så brændt nogle recovery skiver, der er program til det samme på Acer Aspire.