Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
22. august 2008 - 08:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

2 forskellige farver linier i combobox

er det muligt at lave så når data bliver tilføjet tilen combobox at:
første linie bliver "hvid"
anden linie bliver "lys grå"
tredie linie bliver "hvid"
osv...

for at lette overskueligheden

bruger denne kode til at tilføje min data:

'tilføje forret
Dim i_forret As Integer
For i_forret = 0 To count_forret - 1 Step 1
Combo2.AddItem Replace(forret_liste(0, i_forret), " # ", ", ")
Next i_forret

har prøvet og lede rundt på nettet men syntes ikke der var en løsning jeg kunne bruge, de omhandlede noget med at lave sin egen dropdown box og det var lige avanceret nok...
Avatar billede kabbak Professor
22. august 2008 - 12:07 #1
Jeg mener ikke at det kan lade sig gøre ;-((
Avatar billede thomaxz Nybegynder
22. august 2008 - 13:21 #2
Jeg mener ikke det kan lade sig gøre med den almindenlig, men du kan lave din egen custum combox eller finde et på nettet, mener jeg gjorde pået tidpsunkt.
Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
22. august 2008 - 18:12 #3
okay besværligt.

er der nogen der ligger inde med koden til en sådan custom combobox?

har været google godt rundt men har enten fundet nogle der ikke virkede eller ikke levede op til kravet
Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
12. juli 2009 - 18:02 #4
lukket