Avatar billede engrob Nybegynder
24. juni 2001 - 23:34 Der er 21 kommentarer og
4 løsninger

Brev til Bush

Hej!

Hvordan kan jeg sikre mig at et brev jeg skriver helt sikkert vil blive læst af præsident Bush selv?
Jeg har allerede skrevet en mail til ham, men jeg er ret sikker på han ikke vil svare personligt på den. Nu er jeg ikke helt sikker på om jeg kan forvente at få svar af ham personligt, men hvordan ville jeg kunne få ham til bare at læse brevet? Nogen der har nogle gode idéer?

Tror I forresten overhovedet jeg får svar hvis jeg skriver et skeptisk brev om korruption (+ lidt andet snavs) i den amerikanske regering.
Avatar billede agony Nybegynder
24. juni 2001 - 23:37 #1
Ifølge en artikel i computerworld som udkom lige efter at Bush blev præsident skod der at han havde besluttet sig for IKKE at brug email under sin periode som præsident. Så nej du får ham nok ikke til at svarre :-|
Avatar billede engrob Nybegynder
24. juni 2001 - 23:40 #2
Det var også det jeg tænkte selv, men hvis jeg nu skrev et brev. Helt normalt brev (måske prof. look) og sendte det til Det Hvide Hus.
Avatar billede agony Nybegynder
24. juni 2001 - 23:42 #3
der er helt sikkert nogen som læser alt posten igennem men jeg tror kun det de færreste beskeder som kommer helt til toppen.
Hvad er det da du vil gøre ham opmærksom på ??? hvis man må spørge.
Avatar billede moroax Nybegynder
24. juni 2001 - 23:46 #4
Du vil vel ikke sige at DU Véd hvem der skød Kennedy ??..

* MoRoax...

Avatar billede agony Nybegynder
24. juni 2001 - 23:48 #5
eller at måne landingen var fup ???
Avatar billede engrob Nybegynder
24. juni 2001 - 23:48 #6
Jeg har fået sådan en autoresponder mail hvor der står at Bush har alt for travlt til at svare på alle breve, men hans medarbejdere nok skulle skrive tilbage.

Det har bare noget at gøre med hele den der JFK sag, og så ville jeg lige spørge ham om nogen ting. Men det er nok halvnaivt at tro han selv vil skrive tilbage.
Avatar billede fomse Nybegynder
24. juni 2001 - 23:49 #7
Eller hvor Jimmy Hoffa blev af........
Avatar billede engrob Nybegynder
24. juni 2001 - 23:50 #8
Jo jeg ved så. Det var CIA, FBI og en helt masse andre, hehe. I hvert fald i følge filmen JFK, men hvad ved jeg. Det er jo også derfor jeg vil spørge dem.
Avatar billede engrob Nybegynder
24. juni 2001 - 23:51 #9
Jimmy Hoffa hvem?
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
24. juni 2001 - 23:52 #10
Der var også en artikel i politiken, hvor de til slut skrev hans aol-mailadresse som han normalt bruger til personlig post - de hvade opsnappet den inside... prøv at søge lidt på pol.dk
Avatar billede engrob Nybegynder
24. juni 2001 - 23:54 #11
Han har sikkert skiftet hvis den er blevet offentliggjort.
Avatar billede fomse Nybegynder
24. juni 2001 - 23:55 #12
Jimmy Hoffa - Fagforeningsboss som forsvandt på mystisk vis efter at han havde fået lidt for meget politisk magt.

Avatar billede engrob Nybegynder
24. juni 2001 - 23:57 #13
Det var sikkert også noget insider korruption.
Avatar billede engrob Nybegynder
25. juni 2001 - 00:06 #14
Er der ingen der har en idé til hvad jeg kan gøre hvis jeg vil være sikker på at få svar. Også selvom det ikke er af Bush
Avatar billede moroax Nybegynder
25. juni 2001 - 00:47 #15
Eller HAR du beviser på at der deep under area51,
VIRKELIG findes Små rum-mænd ??..

* MoRoax...

P.S. hvis det er det, kan du så ikke sende mig nogle billeder ?? -
Så starter vi \"MetteMailen\" op igen,
denne gang hedder den bare \"Alin from Denmark\"

*GGG*

Avatar billede moroax Nybegynder
25. juni 2001 - 00:49 #16

Hmmm...

- Måske du bare skulle skrive til Clinton,
han har vist bedre tid til den slags nu

*LoOoOoOoOoOoL*

* MoRoax...

Avatar billede padde Nybegynder
25. juni 2001 - 09:26 #17
- om så du havde hans \"private privatadresse\" ville du nok ikke få svar - Jeg vil tro præsidenten får ligeså mange breve som en feteret popstar...
Avatar billede agony Nybegynder
25. juni 2001 - 10:02 #18
Nu ved jeg jo ikke helt hvad det er du vil spørge ham om men måske det var bedre at finde frem til andre personer som måske også kunne svarre på dit spørgsmål.
Jeg høber egentlig også at ham Buch sidder og har andet at bruge sin tid på end at besvarre fan mail. Han kunne f.eks tage sig lidt af deres idiotiske miljøpolitik.
Avatar billede killifish Nybegynder
25. juni 2001 - 14:00 #19
Hvornår fik Bush en miljøpolitik?
Avatar billede lawyer Nybegynder
25. juni 2001 - 14:18 #20
killifisk>

Han har kun en anti-miljø-politik :-)
Avatar billede barefoot Nybegynder
25. juni 2001 - 14:48 #21
okay altså.
Bush er et fjols.
Hans politiske evner rækker ikke ret langt.
Og jeg tvivler på at militæret nogensiden ville give ham den indsigt som du søger.
For det andet skete det før han blev præsident.
Prøv at sende en mail til hans far.
Det er nok lidt større chance for at han ved noget...
Og så har han ikke så travlt..
Avatar billede engrob Nybegynder
25. juni 2001 - 16:30 #22
Bush og god miljøpolitik er to ting der slet ikke passer godt sammen.
Rejser i et par dage, men vender tilbage hurtigst muligt...
Avatar billede engrob Nybegynder
29. juni 2001 - 00:28 #23
Padde>> Okay, men hvordan kan jeg så få fat i nogen TOP-politikere, der gider give mig deres mening om bl.a. mordet på Kennedy

Barefoot>> Jeg er ikke så meget ude efter at få at vide hvad der foregik. Det ved jeg allerede en del om, men mere hvad Bush\'es holdninger til nogen forskellige ting er...
Avatar billede barefoot Nybegynder
29. juni 2001 - 01:11 #24
Det tror jeg desværre ikke er muligt.
Prøv at forestille dig hvad der skete hvis fjolset svarede og det var en nyheds magasin som skrev ind.
Han kunne lave en skandale.
Derfor får han ikke lov til selv at svare med mindre at hans svar er nøje gennemlæst af diverse embedsmænd.
Og som regel er det nok også dem som skulle skrive et eventuelt svar.
Prøv at forestille dig hvor mange instanser et sådant svar skulle igennem. Det ville være ret ressourcekrævende.
Hvis man skal have svar skal det være fra en represantant for hans regering eller sådan noget...
Avatar billede engrob Nybegynder
29. juni 2001 - 17:30 #25
Hmm, du har nok ret. Men jeg tror alligevel jeg vil prøve med et brev.