Avatar billede mr.d Nybegynder
27. august 2008 - 14:55 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Telefon til virksomhed

Hej.

Jeg er virkelig rådvild ang. hvilken løsning jeg skal vælge og søger derfor alle de gode råd i kan komme med...

Jeg har pt.
PSTN hos TDC (privat)
Den overvejer jeg at nedlægge, men jeg har et meget fordelagtigt abb. på mobil via min PSTN.

Det jeg søger er:
2 Linjer til firma.
Således at man kan føre en samtale samt modtage nye opkald evt. til svaren.

eller 3 linjer,
1 til privat
2 til firma.

Skal man vælge en hoste løsning eller selv sætte noget op ?

Hvad har i af gode råd?
Avatar billede tfrandse Nybegynder
27. august 2008 - 15:33 #1
Hej Mr.D

Det er ganske simpelt; hvis at der er internet i firmaet (Hvilket jeg går ud fra at der er), så skal du da have dig en Hosted PBX løsning.

Det er meget billigt, og du slipper for at købe et stort telefonanlæg.

Du kan læse mere ogse priser på http://situs.dk/hosted-pbx
Avatar billede mr.d Nybegynder
27. august 2008 - 15:57 #2
Hej MMC.

Det ser jo rigtig fint ud, hvordan er deres stabilitet?
Hvad krav er der til udstyr hos mig ?
Avatar billede tfrandse Nybegynder
27. august 2008 - 16:31 #3
Deres / Vores stabilitet (Arbejder der selv) er ganske høj - jeg har endnu ikke oplevet nedetid - og vi bruger selv 3-4 stk på kontoret.

Det eneste krav der er til udstyr hos dig er at du har en router og en internet forbindelse :)
Avatar billede mr.d Nybegynder
27. august 2008 - 17:12 #4
OK, det lyder sgu godt. sider og kikker lidt på side....
Avatar billede tfrandse Nybegynder
27. august 2008 - 18:20 #5
Jamen det er da bare i orden :)

Håber at du kan bruge det :)
Avatar billede mr.d Nybegynder
02. september 2008 - 19:26 #6
Hej MCC.
Kan man bruge andre telefoner på situs?
Kan man evt. pruge en alm. trådløs PSTN Tlf.?
Avatar billede tfrandse Nybegynder
02. september 2008 - 20:09 #7
Hey Mr. D.

Hvis den understøtter brugen af SIP kontoer; ja så kan du.
Dog anbefaler vi (Selvfølgelig) vores egne, eftersom der yder vi garanti og support :)
Avatar billede mr.d Nybegynder
02. september 2008 - 20:40 #8
Kunne man evt. sætte en box op så man kunne bruge sine alm. pstn ?
Avatar billede tfrandse Nybegynder
02. september 2008 - 23:12 #9
Det er ikke noget jeg kan anbefale, og jeg har ikke hørt nogen der har gjort det :)
Avatar billede mr.d Nybegynder
02. september 2008 - 23:25 #10
Det var bare for at få privat nummeret ind over og der har vi nogle Beocom 6000 som jeg super gerne vil beholde...
Avatar billede tfrandse Nybegynder
03. september 2008 - 10:55 #11
Vi kan sagtens få flyttet dit nummer over til os, så du kan beholde dit gode gamle nummer. Men din Beocom kan jeg desværre ikke være behjælpelig med, hvis ikke at den understøtter SIP.