Avatar billede kallesen01 Nybegynder
03. september 2008 - 13:16 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

formatering af PC

Hej Experter, nu er den sgu gal igen..
Jeg har fået min ven's bærbar fordi den skulle laves, så jeg er gået flittigt igang.. Han var træt af at han hele tiden skulle tage sin reco. cd frem og så boot med alle de tillægsprogrammer som nu medfølger fra fabrikantens side, så han invisterede i Win Vista Ultimate DK, og så skulle jeg lave en KillDisk på den, og så læse Vista ind igen.. - Det er gået som det skulle og pc'en spiller bedre end før, meeen!, nu kommer problemet, han er bidt af en gal fodbold, så han sad og spillede Football manager 08 og efter noget tid, slukker den, og jeg har slået alt fra med at harddisken skal slukke og dvale tilstanden er også deaktiveret, men! , den lukker bare ned, og når han tænder den kommer der noget med

Bootdgr
Boot blah blah

- trying to boot Windows Vista,
C: -cf
faild;
....

noget i den stil...

Nogen der har mod på at hjælpe?
-Kenneth
Avatar billede Jensen DK Novice
03. september 2008 - 13:35 #1
Avatar billede Jensen DK Novice
03. september 2008 - 13:37 #2
Kan i ikke logge ind så skal i boote op på Vista skiven og vælge reparer Windows.
Avatar billede Jensen DK Novice
03. september 2008 - 13:51 #3
Måske er der noget her der kan hjælpe, det tager lidt tid at hente denne pdf fil, i kan printe den ud til en anden gang.
Avatar billede Jensen DK Novice
03. september 2008 - 13:52 #4
Avatar billede kallesen01 Nybegynder
03. september 2008 - 13:52 #5
jeg kan sagtens kommer ind i windows hvis jeg bagefter den skærm selv genstarter med CTRL+ALT+DEL eller på knappen...?
Avatar billede Jensen DK Novice
03. september 2008 - 14:13 #6
Så prøv første link. det åbnes med Adobe Reader.
Avatar billede Jensen DK Novice
13. september 2008 - 08:01 #7
Har det virket?
Avatar billede Jensen DK Novice
23. september 2008 - 09:35 #8
Hallo hvordan går det?
Avatar billede Jensen DK Novice
02. oktober 2008 - 14:19 #9
Hvis du ikke gider at følge dit spørgsmål op så luk det.
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Jensen DK Novice
29. november 2008 - 09:31 #10
Det er UFATTELIGT at dem med problemer kan finde ud af at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.