Avatar billede mal_t Nybegynder
03. september 2008 - 19:11 Der er 1 kommentar

iTunes konsolidering af musik

Jeg har gentagne gange forsøgt at vælge:
Avanceret > Konsolider musik
For at få samlet mit musik på en ekstern harddisk jeg har erhvervet mig. Når jeg forsøger siger iTunes efter kort tid:

'Kopiering af musik mislykkedes. Der kunne ikke læses fra eller skrives til disken'

Kan nogen komme med en løsning på mit problem? Det jeg ønsker er at få samlet hele mit bibliotek på den eksterne.
Jeg sidder på en Macbook 1. gen. med en LaCie-ekstern på 500 gb.

200 point til løsningen.
Tak.
Avatar billede egonspock Seniormester
03. september 2008 - 19:36 #1
Har du prøvet at kopiere en hel masse over på disken af noget andet. Det kan være at den simpelthen ikke har det godt. Har du checket at der også er plads nok på disken?