Avatar billede petmog Nybegynder
16. september 2008 - 22:16 Der er 2 kommentarer

Ny samle selv gamer PC

Jeg skal have mig en ny spille PC. Jeg ved bare ikke hvad jeg skal putte i den. Mit budget ligger på 8000-9000,-.
Jeg spiller både NFS,COD, NBA-live og andre tunge spil.

Jeg har skærm og styresystem. (XP)

Jeg har kender en der hjælper mig med at samle, så det skal bare være de dele der skal i?

nogle gode ideer?
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
17. september 2008 - 14:22 #1
Du kan jo genbruge delene i den gamle PC, f.eks. kabinettet, harddiske, strømforsyning, etc. så spørgsmålet er vel hvad du skal opgradere. Prøv lige at tænke over den.
Avatar billede petmog Nybegynder
17. september 2008 - 16:44 #2
Hele lortet er smidt ud, så kabinet og alt skal købes. Den skal samles fra scratch!