Avatar billede xperimentet Nybegynder
20. september 2008 - 10:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan skifter man butik i iTune?

Det er jo lidt billigere at handle i USA :)
Avatar billede aeblenet Nybegynder
20. september 2008 - 10:38 #1
Og hvor siger du at du bor ?
-hold da kæft du er en nærigrøv. (bare min første tanke)

Du skal betale det som kunstnere, sangskrivere og producenter skal have for at udgive i Danmark, fordi du bor i Danmark.

Så fat det dog.

Eller download dit lort ulovligt som så mange andre pisaber gør det.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
20. september 2008 - 10:39 #2
Eller flyt til USA, hvis du synes de har det bedre end dig, som kan blive indlagt på de danske sygehuse uden at betale EN ENESTE krone . . .
Avatar billede egonspock Seniormester
20. september 2008 - 11:53 #3
Man kan kun købe i den butik fra det land hvor kreditkortet er udstedt, men har du venner i USA kan de give dig et gavekort, der så gælder til den amerikanske butik.

I øvrigt kan jeg ikke helt se argumentationen om at man skal betale amerikanske kunstnere mere, blot fordi man bor i Danmark. Jeg er i øvrigt også ret træt af at jeg ikke kan købe den musik jeg vil, blot fordi nogle mediekoncerner har valgt at man ikke må kunne købe f. eks. en del fransk og italiensk musik i Danmark. Det stinker faktisk, så jeg håber snart at EU-kommissionen får has på den slags monopoler. Og så vil jeg da også gerne kunne købe amerikanske TV-serier i iTunes.
Avatar billede xperimentet Nybegynder
20. september 2008 - 13:13 #4
Tusind tak egonspock :)

Men damn... hvad går der galt for dig.. aeblenet... kan huske sidst jeg spurgte om noget.. var jeg tyv og havde piratsoftware.. hvis du ikke kan snakke ordenligt til folk syntes jeg bare du skal passe dig selv... jeg vil i hvertfald gerne bede mig fri taget for svar af DIG.. mange tak og god weekend.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
21. september 2008 - 08:41 #5
Jeg synes i begge to er en anelse utålmodige.
-tag dog og acceptér tingenes tilstand, i stedet for at forsøge at ændre . . .

Jeg får helt ondt i hovedet på jeres begges vegne.
-øv hvor er det ærgerligt at nogen bare ikke forstår sammenhængen mellem forretning og koncepter der fungerer udmærket.
Jeg flytter gerne til et land hvor jeg kan ændre på de ting der ikke huer mig.
-kan nogen sige mig hvor det land ligger og hvad det hedder ?