Avatar billede jakobjensen26 Praktikant
20. september 2008 - 18:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP! På bar bund med hjemmesider!

Hej i gode mennesker:-)

Jeg har købt en hjemmeside, da jeg så hvor "nemt" det var at arbejde med i frontpage hos en ven.

Dog afslørede jeg hurtigt mig selv som IT-analfabet, da det sted jeg købte hjemmeside hos ikke fungere særlig godt med frontpage.

De arbejder med en FTP server.

Hvordan skal jeg gribe den sag an synes i?

Jeg ved det er et pinligt spørgsmål herinde, men vidste ikke lige ellers hvor jeg skulle spørge:-)

mvh

Jakob
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2008 - 19:41 #1
Alt efter hvilken version af frontpage du kører kan man godt få den til at benytte FTP adgangen og lave og redigere en hjemmeside direkte på serveren.

Lidt nede på denne side står der noget omkring FTP adgang med frontpage:
http://www.a-begynder.dk/alt-om-web/ftp/ftp.htm

Denne beskriver også lidt om det
http://support.acmeinternet.com/howtofaqs/ftp/ftp-frontpage.htm

Ellers vil en søgning på google give dig mange hits, måske skal søgningen forfines en smule ud fra din evrsion af frontpage, så du får den bedste guide:
http://www.google.dk/search?q=Frontpage+FTP&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a

Håber noget af det hjælper.
Avatar billede jakobjensen26 Praktikant
20. september 2008 - 19:58 #2
Tak jeg vil kigge på dine råd imorgen :-)
Avatar billede jakobjensen26 Praktikant
21. september 2008 - 15:57 #3
Super gode råd. Det var lige det jeg ledte efter!

TAk:-)
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2008 - 18:28 #4
Det var så lidt, godt du kunne bruge det.