22. september 2008 - 21:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tv out "Går af og på hele tiden"

Hej hvis jeg sætter en skærm til min bærbar bliver den ved med at gå af og på.. Altså den siger den samme lyd som hvis man bliver ved med at sætte en usb pind i og tager den ud hele tiden.

Så begge skærme blinker hele tiden (Med hele tiden mener jeg ca hvert 10 sek går nr 2 skærm på og så 10 sek senere går den af)

Jeg har også installeret ati control center

Hvis der er nogen derude der kender det problem vil jeg blive mega glad :)
Avatar billede pazau Nybegynder
22. september 2008 - 22:39 #1
Der skulle gerne sidde en tast på bærbaren, hvor du først skal trykke på Fn knappen, og så en F-tast, for at skifte til en ekstern skærm.
12. november 2008 - 21:51 #2
Det er ikke det som der er problemet... læs venligst hvad jeg skrev.
Avatar billede pazau Nybegynder
12. november 2008 - 22:31 #3
Meget muligt. Men du skrev ikke hvad du havde prøvet.
12. november 2008 - 22:37 #4
Men jeg havde jo ikke problem med at få billed på min skærm kun at jeg ikke kan få billedet til at bliver der konstant.
Avatar billede pazau Nybegynder
12. november 2008 - 22:49 #5
Okay.
24. januar 2011 - 20:18 #6
Udløbet.