Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2008 - 14:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes I om OVRKLL.com?

Hej eksperter,

Jeg har nu færdiggjort min online portfolio. Adressen er www.ovrkll.com.
Hvad synes I om den? Inden I svarer, vil jeg bede jer læse følgende:

- Det dystre tema er bevidst.
- Der vil blive tilføjet yderligere indhold senere, så det er kun designet og funktionaliteten af siden, der her er relevant.
- Begrund venligst jeres holdninger! Jeg har tidligere modtaget kritik som "navigationen er irriterende!", hvilket ikke hjælper mig ret meget, da jeg selv skal gætte mig til hvilket aspekt af navigationen og hvilke forhold, der er tale om!

Tak for jeres respons!
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
06. oktober 2008 - 18:02 #1
Den virker til at være godt kodet, men designet halter altså en del efter. Hvis din side er ment som en informationsside, er designet sikkert fint. Som portfolio kunne jeg måske godt have tænkt mig noget mere specielt. Designet er måske lidt for "gammeldags". Noget mere grafik ville gøre underværker ;) .
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2008 - 18:18 #2
Uha, jeg glemte næsten det her spørgsmåk :) Men mange tak for responsen!
Ja, jeg er ved at opdatere designet - og skriver igen, når opdateringen er gennemført (hvis jeg husker det).
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2008 - 21:43 #3
Arh, for pokker. Jeg glemte dette spørgsmål. Det gør nu ikke så meget, for der kommer til at gå lidt tid, inden siden bliver opdateret. Tak for svaret :)