Avatar billede daxiez Nybegynder
06. oktober 2008 - 11:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Array i session ?

Jeg får en fejl når jeg prøver at genindlæse mit array fra en session på denne måde.

String[] numbers;
numbers = (String[])Session["vinkelarray"];

gør jeg noget forkert ?

fejlen lyder :
Unable to cast object of type 'System.String' to type 'System.String[]'.
Avatar billede aaberg Nybegynder
06. oktober 2008 - 11:32 #1
Der ligger tydeligvis ikke et array i Sessionen, men en string. Hvis det er meningen der skal ligge et array, ligger fejlen ikke der du læser fra Sessionen, men der du putter data ind i Sessionen
Avatar billede daxiez Nybegynder
06. oktober 2008 - 11:45 #2
Arg... havde noget gammelt test kode der var aktivt stadig. Så du havde ret. øv øv. mandag morgen. takker.
smid et svar ;)
Avatar billede aaberg Nybegynder
06. oktober 2008 - 11:49 #3
:-)