Avatar billede farmargren Nybegynder
09. oktober 2008 - 18:45 Der er 7 kommentarer

Inst. af Win XP på ny HD, problem med keyboard

Hej har problem med installation på ny hd.

Boot er ok fra CD-rom er i orden, men keyboard er ikke aktivt.
Inden ny HD brugte jeg trådløst keyboard, dette er nu udskiftet til keyboard med ledning. Installation går i stå,da jeg ikke kan kan komme videre med enter tasten i velkomst screen.
kan heller ikke komme ind i biosvælge
Avatar billede reinelt Nybegynder
09. oktober 2008 - 19:42 #1
http://www.eksperten.dk/spm/844392 behandler installation af xp herunder killdisk.
er keyboard med usbstik eller ps2stik.?? det kan være hardwarefejl med at hardisken er
defekt.
Avatar billede farmargren Nybegynder
09. oktober 2008 - 19:53 #2
Keyboard er med ps2 stik, HD er helt ny lige pakket ud, kun een HD monteret,
alle andre USB stik til DVD m.m. er ude

Der kommer lys i keyboard under boot
Avatar billede reinelt Nybegynder
09. oktober 2008 - 20:05 #3
hvad var det sket med den gamle harddisk? er ny harddisken sat som  master med jumperen
samme som den gamle.
Avatar billede farmargren Nybegynder
09. oktober 2008 - 20:24 #4
Gammel HD virker sikkert men fik fejl "NTLDR missing"
Ja, ny HD er sat som master uden jumper, kun ny HD er pt monteret
Avatar billede reinelt Nybegynder
09. oktober 2008 - 20:50 #5
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=12461 kunne ligne
din situation og der er et svar også på det.
Avatar billede reinelt Nybegynder
09. oktober 2008 - 20:52 #6
http://www.eksperten.dk/spm/280536 dette omhandler også dit område.
Avatar billede newcommer Nybegynder
09. oktober 2008 - 22:40 #7
Harddisk uden jumper plejer at være "Slave" det kan konflikte med CD/DVD drev,
men tastatur skulle fungere alligevel. Læs på HD og sæt jumper i til master.