Avatar billede mini97ad Nybegynder
09. oktober 2008 - 21:17 Der er 4 kommentarer

D-link DIR 655, mister forbindelse når synology bruges

Hej

Jeg har købt en D-link 655 og en synology diskstation 107+. Når jeg fra min bærbar vis trådløst netværk kopiere filer til min disktation via et mapped drev, så mister jeg den trådsløse forbindelse og dermed forbindelsen til drevet. Det sker hver gang inden for 1 min. Hvordan kan dette ske? Jeg har ikke problemer med diskstation via kabel.
Jeg har prøvet at fjerne SPI option i dlink administration under firewall som jeg har læst herinde nogle har problemer med.
Håber I kan hjælpe :)
Avatar billede mini97ad Nybegynder
09. oktober 2008 - 21:21 #1
Jeg skal lige tilføje, at jeg ellers ikke bliver smidt af det trådløse netværk på den bærbart og jeg har den lige ved siden af d-linken
Avatar billede mini97ad Nybegynder
10. oktober 2008 - 12:14 #2
Er der nogen gode ideer? :)
Avatar billede kristian21 Praktikant
24. januar 2009 - 08:33 #3
Fandt du løsningen på dette? Jeg har selv samme problem.
Avatar billede morild Nybegynder
16. marts 2009 - 13:10 #4
Noget nyt?