Avatar billede manse999 Nybegynder
10. oktober 2008 - 09:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjernstyrring uden client installation

Hej med jer.

Findes der ikke et fjernstyrrings program hvor brugeren ikke skal installere clientsoftware.
Jeg har testet noget fra www.logmein.com . Det virker sådan set rigtigt fint, hvor brugeren får en URL samt en kode der skal indtastes. Jeg synes bare softwaren er temmelig dyr (200 kr pr md).
Findes der ikke noget billigere, eller evt gratis?
Avatar billede leif Seniormester
10. oktober 2008 - 10:04 #1
Om 200 kr. pr. måned er dyrt er vel et spørgsmål om behov... :-)

Ellers er der løsninger som:
www.teamviewer.com
VNC SingleClick
www.netviewer.dk
Avatar billede manse999 Nybegynder
10. oktober 2008 - 10:07 #2
Det kommer vel også an på hvor mange penge der er i pungen, og hvor meget man er villig til at ofre på det.
Til det jeg skal bruge det til er 200 kr pr md dyrt for mig
Avatar billede jebo Novice
17. oktober 2008 - 23:20 #3
Jeg anvender med godt resultat www.teamviewer.com - det virker bare ! Og så er det gratis til ikke-kommercielt brug. Fungerer fint gennem firewalls o.a.
Godt program