Avatar billede marsk Nybegynder
14. oktober 2008 - 09:27 Der er 1 kommentar

script fejl - check for process og luk

har et script der køre på en terminal server
når brugeren logger på starter den scriptet der kalder IE7
venter 1½ minut også stopper den IEUser.exe

problemet er at hvis man lukker IE7 hænger terminal sessionen til IEUser får en timeout

scriptet virker ret godt dog sker det en sjælden gang at der kommer denne fejlbesked:
http://venner.blz.dk/billeder/1223967931_882691.jpg

men det virker stadig - brugeren siger ok og den logger af terminal serveren

jeg har en teori om at den kommer hvis der er flere brugere der logger på samtidig of den ikke må læse flere i processes...
Avatar billede marsk Nybegynder
20. oktober 2008 - 09:36 #1
en måde at man kan fjerne beskeden på, skjule den eller noget?