Avatar billede flejn Nybegynder
22. oktober 2008 - 22:44 Der er 3 kommentarer

Kan ikke vise PNG filer

Hej Eksperter.

Jeg har et problem med at min computer ikke vil vise PNG filer.
Problemet er opstået pludseligt og alle billeder både online og offline der er i PNG format kan ikke vises. Den viser bare et kryds.

Hvad kan dette skyldes?
På forhånd tak.
Avatar billede palle_pirat Nybegynder
23. oktober 2008 - 03:00 #1
Dit problem lyder meget mystisk, men jeg søgt lidt på google og fandt noget som måske kan bruges: http://www.winhelponline.com/articles/202/1/PNG-images-are-not-displayed-on-Web-sites-in-Internet-Explorer.html
Avatar billede palle_pirat Nybegynder
24. oktober 2008 - 03:04 #2
Kan det bruges?
Avatar billede flejn Nybegynder
05. november 2008 - 18:05 #3
Det virker ikke. Når jeg prøver at kører filen får jeg denne besked:
"Filen kan ikke importeres: Ikke alle data kunne skrives til registreringsdatabasen. Systemet eller andre processer har åbne nøgler"
Hvad gør jeg?