Avatar billede serverservice Praktikant
23. oktober 2008 - 23:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvad syns I om Elins Kontorservice ?

Her er en hjemmeside jeg har lavet for Elins Kontorservice , som arbejder med bogføring og regnskab - og vil gerne høre hvad folk mener om den?
Den mangler dog banner som bliver lavet af en grafiker

Det er ikke ment som et oplæg til ændringer da det er kunden der bestemmer hvis noget skal ændres - så bare en feedback på siden og som sagt der kommer banner på også ...

På forhånd tak .....Dennis
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2008 - 23:33 #1
Måske ville et link til siden/designet hjælp :D
Avatar billede serverservice Praktikant
23. oktober 2008 - 23:43 #2
ja haha - der sov jeg vist lidt i timen der . http://elins-kontorservice.dk - uden banner
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2008 - 00:01 #3
Nu ksyder jeg med alt lige fra hoften, så må du være enig eller uenig.

Jeg ved ikke om det er fordi det er en test eller min forbindelse, men her loader den utrolig langsomt.

Personligt er jeg ikke tilhænger af sider der fylder hele skærmen, mest fordi at kører man med stor opløsning og er der knap så meget tekst på en side, får man et fuldt design, men en enkelt linie tekst i midten, det får det hele til at virke lidt tomt eller som om man ikke har indhold nok.

Der mangler lidt sammenhæng i designet, til venstre er der en swirl/krusedulle ting, i midten er der svagt nogen servere og til højre er der havd der kunne ligne en mønt eller noget.

Samtidig ved jeg ikke hvad jeg skal søge efter i det højre søgefelt, der står at man kan få bogføring osv når man har tid, men hvad har det med et søgefelt at gøre?

Jeg ville måske ligge mere vægt på salgsdelen af det hele, denne side skal gerne sælge Elins kontorservice, så der skal efter min mening være mindre fyld og mere billeder og det her kan vi osv præsenteret på en lækker måde.
Denne her side sælger ikke efter min mening, selvom firmaet er billigt, ala discount kan man sige, kan ens hjemmeside godt udstråle professionalisme og overskud.

En god smør, som sagt fra hoften, basalt set synes jeg ikke den sælger Elin og hendes service særlig godt og det er synd hvis hun/de virkelig har et godt produkt til nogen gode priser.
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2008 - 00:04 #4
Lidt ekstra, dine title tags er ikke helt iorden, man kan ikke få en fed title ved at sætte <b> rundt om, det er vist kun på forsiden der er forkert.

Jeg kom til at tænke på hvad man skal med en login boksen til  venstre, hvis det er så kunderne kan logge ind og udlæse statistik og bogføring osv. så er det smart, men er det for at en admin eller webmaster kan logge ind og administrere siden så synes jeg ikke den skal være der, så kan den gemmes væk og tilgås i en udnermappe så man går ind på elins-kontorservice.dk/admin eller lign.
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
24. oktober 2008 - 00:14 #5
Tælleren skal også væk asap... Det er ikke er ikke en side som får mange besøgende og behøver at "blære" sig med dem.

En god idé ville være at kigge på andre firma hjemmeside der drejer sig om det andet. Og så se hvad de har af ting på siden (ikke design, men indholdsmæssigt).
Avatar billede serverservice Praktikant
24. oktober 2008 - 00:21 #6
Hvorfor skal tælleren væk ?
Avatar billede serverservice Praktikant
24. oktober 2008 - 00:35 #7
Der er login på siden for at det skal være nemt for kunde at kunne logge på, men jeg skal da spørge om hun synes bedre om et link til loginsiden og så skjule den.
Siden skulle være oppe at køre nu for fuld hastighed - det var mig der sad og oploadede noget - selvom jeg ikke burde.
jeg har flyttet siden til en anden kategori da jeg gerne vil have en feedback fra den almindelige bruger og ikke designere - det er jo folk i almindlighed der skal anvende siden som kunde og ikke designere.
tak for input
Avatar billede serverservice Praktikant
24. oktober 2008 - 00:47 #8
Nå men vi kan altid vende tilbage om ½ år og se hvor mange besøgende hun får - jeg syns det sælger fint hvis en kunde kan se at der er interesse for netop den side man læser på - det viser jo netop at hun tiltrækker opmærksomhed med sin virksomhed via nettet.