Avatar billede pokerhouse Nybegynder
27. oktober 2008 - 11:03 Der er 6 kommentarer

hvad synes i om siden?

http://hvass.bazic.dk/

hvad synes i om siden, og er der nogle som kan teste den for fejl.

Hvad pris klasse må sådan en side ligge i

Kom med dit "indspark"..
Avatar billede tiger_dk Mester
27. oktober 2008 - 11:08 #1
nu skal jeg ikke gøre mig klog på det, men efter min mening ser designet meget flot ud.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. oktober 2008 - 11:12 #2
Den ser lidt sjov ud i Firefox.
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2008 - 11:22 #3
Pas på, at teksten i logoet i venstre hjørne (der hvor der står "Revisionsfirmaet HVASS A/S") ikke bliver for gnidret og utydeligt.

Den klump tekst I har på forsiden bør nok krydres op med nogle overskrifter o.l. Fremhæv gerne særlige ord med fed eller med en passende farve.

Teksten er desuden inddelt i fire afsnit, der kommer i denne rækkefølge:
a. Om firmaet (historie + kunder/målgruppe)
b. Jeres faglige niveau
c. Garanti for kvalitet
d. Præsentation af, hvad I tilbyder

Jeg vil nok mene, at disse tekstbidder skal omrokeres lidt: Præsentationen af det, I tilbyder kunden, bør komme først og være mest iøjenfaldende. Dernæst måske en beskrivelse af kvaliteten af Jeres arbejde og så en kort præsentation af selve firmaets baggrund mm., som egentlig ikke er det vigtigste for én, der besøger siden første gang.
Altså mit forslag ville være, at sætte rækkefølgen af tekstbidderne omtrindt således:
1: d
2: b
3: c
4: a

Husk på, at man som kunde straks skal kunne se, hvad I tilbyder ved et enkelt blik på siden. Selvom siger det nok for det meste sig selv, når der står, at I er et revisionsfirma...

  // Steeven
Avatar billede olebole Juniormester
27. oktober 2008 - 11:35 #4
<ole>

Skal den nødvendigvis koste noget? Så bør den vel også være tålelig at se på i mere end én af markedets browsere.

Da 80-90% af trafikken til site kommer fra søgemaskiner, bør man vel heller ikke gøre det så svært som muligt for søgemaskinerne at finde noget at indeksere. Du gemmer alle links til sitets sider i en JavaScript menu - men det er der ingen søgemaskiner, der har glæde af.

Som sitet er idag, er det ikke en krone værd. Så må du selv finde ud af, om du mener, det overhovedet bør koste noget  =)

Der er også lige en del markup-fejl, der bør adresseres:
    http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fhvass.bazic.dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&ss=1&group=0&verbose=1&user-agent=W3C_Validator%2F1.591

/mvh
</bole>
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. oktober 2008 - 11:54 #5
Jah, Ole, firmaets slogan "Nøgleord: Kvalitet, præcision og professionalisme." burde vel også gælde deres webside-leverandør.
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2010 - 20:46 #6
Kan vi få lukket dette spørgsmål...