Avatar billede bbballerup Novice
28. oktober 2008 - 20:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Manglende batteriemåler ikon på proceslinien.

På min bærbare computer er batteriemålerikonet forsvundet. Batteriemåleren i kontrolpanelet og tilpas ikoner er valgt, at de altid er slået til. Batteriemålerikonet blev vist et par gange og er siden forsvundet. Har slået indstillingerne fra og til, men intet hjælper. Hvordan får jeg den tilbage.
Håber at et klogt hovedet har knækket nødden.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
28. oktober 2008 - 21:01 #1
Bliver ikonet vist hvis du trykker på pilen ved siden af uret?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
28. oktober 2008 - 21:17 #2
Om jeg er klog vil jeg lade andre om at bedømme, men det føles lige pt. som jeg har fået "knækket nøden" (eller begge), efter at være blevet sparket godt og grundigt af en ko. :oS

Soory for spam, men kunne altså ikke dy mig...
Avatar billede bbballerup Novice
28. oktober 2008 - 21:26 #3
Til hmortensen nej intet bliver vist.
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2008 - 07:38 #4
hvis det er sådan en du mangler

http://img529.imageshack.us/my.php?image=29102008073418po8.jpg

har det noget med logitch at gøre og skal afinstalleres genstartes og geninstalleres

du skal måske have opdateret din driver fra samme sted

http://www.logitech.com/index.cfm/support_downloads/

m.v.h
Avatar billede bbballerup Novice
08. november 2008 - 10:44 #5
Vi har ingen logitech komponenter på vores computer
Avatar billede bbballerup Novice
19. august 2010 - 10:19 #6
Lukker spørgsmålet da der ikke er kommet et brugbart svar og pc-en er kasseret.