Avatar billede tachoo Nybegynder
01. november 2008 - 13:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hvordan finder man enmacbook osX på netværk

Hej experter

hvordan finder jeg min macbook med OSX på over nerværket, hvor jeg gerne skulle kunne finde den på en XP maskine?
Avatar billede egonspock Seniormester
01. november 2008 - 13:49 #1
Det er nok allernemmest at installere en Bonjour-funktionalitet fra Apple, så burde den dukke op automatisk:
http://www.apple.com/support/downloads/bonjourforwindows.html
(jeg har ikke en windowsmaskine at prøve det på, men det virker fint med printere. ) Det er blot den teknologi, der i andre sammenhæng hedder ZeroConf i øvrigt.
Avatar billede tachoo Nybegynder
01. november 2008 - 14:01 #2
mange tak for hjælpen.